Hopincă, despre școli și grădinițe: „La stat, mai bine decât la privat”
Sursa poza si informatii: Mediafax.ro
În pragul noului an școlar, Primăria Sectorului 2 din București a finalizat lucrări de modernizare la 49 de școli și grădinițe, subliniind angajamentul autorităților locale față de îmbunătățirea infrastructurii educaționale.
Obiectivul: Condiții superioare în învățământul public
Edilul Rareș Hopincă a declarat că scopul principal al administrației locale este de a oferi elevilor condiții de învățământ mai bune în școlile și grădinițele de stat decât în cele private. „La stat mai bine decât la privat. Acesta este obiectivul Primăriei Sectorului 2”, a afirmat Hopincă pe rețelele sociale.
Colaborare între școli, administrație și comunitate
În cadrul întâlnirilor cu directorii unităților de învățământ, autoritățile locale au subliniat importanța unei colaborări strânse între școli, administrația locală și comunitate. Scopul este de a asigura un mediu educațional modern, sigur și stimulativ pentru copii.
Angajament continuu pentru educație
Deși perioada actuală prezintă provocări financiare, primarul Hopincă a asigurat că educația rămâne o prioritate. „Nu trecem printr-o perioadă ușoară din punct de vedere al finanțărilor și resurselor alocate, însă vreau să dau un mesaj clar: pentru educație vom găsi întotdeauna soluții”, a încheiat edilul.
Investiții în infrastructura educațională
Lucrările de modernizare au inclus renovarea clădirilor, înlocuirea instalațiilor sanitare și electrice, precum și dotarea cu mobilier și echipamente moderne. Aceste investiții vizează crearea unui mediu propice învățării și dezvoltării elevilor.
Provocări și soluții
În ciuda dificultăților financiare, Primăria Sectorului 2 a demonstrat un angajament ferm față de educație, alocând resurse pentru îmbunătățirea infrastructurii școlare. Acest efort continuu reflectă importanța acordată educației ca pilon fundamental al dezvoltării comunității.
Prin aceste acțiuni, autoritățile locale își propun să asigure elevilor din Sectorul 2 condiții de învățământ care să rivalizeze cu cele oferite de instituțiile private, consolidând astfel încrederea părinților și a comunității în sistemul educațional public.